Subject: FW: Tirtsu DP korduvaks kooskõlastamiseks
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 15:41:52 +0300

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 28, 2025 3:38 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Tirtsu DP korduvaks kooskõlastamiseks

Tere, Melika

Edastan registreerimiseks

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 28, 2025 3:15 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tirtsu DP korduvaks kooskõlastamiseks

Tere!

Teile on saadetud Kohila Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Tirtsu DP korduvaks kooskõlastamiseks , mis on registreeritud 
28.08.2025, numbriga 7-1/71.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääspiirang alates 19.08.2025 kuni 
19.08.2030, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 17.

  _____

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo
Kohila Vallavalitsus
Vabaduse 1, Kohila 79804
Tel (+372) 489 4760
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>